• Dolar döviz kuru 5.3266
  • Euro döviz kuru 6.0563
  • 25.12.2018

İŞTE BU

Seçimlerin sonucu işte bu diyeceğimiz şekilde bittimi

Hayır bitmedi

Ama herkes kazandı kaybeden yok

İşin sırrı burada gizli

İş demişken

Geçim derdi olan işçi  kardeşim

Borç batağındaki çiftçi

Ay sonunu zor getiren memurlar

Velhasıl büyük çoğunluğu ekmek derdine düşmüş milyonlarca insan

Geçim derdiniz yeniden çıkmaza girdimi

İkaz ettin herhalde oy verirken

Onun içindirki bu verdiğin oy senin nasıl yaşaman içindi;

Şimdi sıra  partililerde bu oy oranı içinize sindimi

Eğer kabul ediyorsanız

İçinize sinmiştir

Yok etmiyorsanız o halde sorumluluğu paylaşmalısınız

Söylemde ve eylemdeki hatalar oy oranının aşağıya çekilmesine sebebiyet verdimi sorgulamak lazım.

Hazım

Türk kimliği etnik bir yapıya dönüştürülmeye çalışıldı

Her türlü tuzak kuruldu

Ama ne oldu sarılacakları tek şey Türk milliyetçiliği oldu

Dolayısıyla bunu görmek lazım

Geçer gider denilenler hep ters yüz oldu

Algı ile yönetim başarılı olurmu göreceğiz

Bize göre olmaz

Öyleyse hedef yerel seçimler her şehirde hedefi yakalamak

Türk milliyetçisi adayların kazanması için çok çalışmak lazım.

Ekonomik hedefler tutmayacak gibi

Eğitim sil baştan

Askerlik paran varsa

Sağlık çalışanlarının emeklileri arasında ayrımcılık

Çalışanların yıpranma payı istenilen düzeyde değil.

Dış politika problemli

Yani anlayacağınız durum hiçte iç açıcı değil

Beka meselesi

Savunuldu eyvallah

Ama ülküdaşlarımızı dışlayarak

Kaybedilen insanımız olmamalıydı öyle olmadı hep itildi,

Kaybedilenler onlar için kazanç bizim içinse kayıptı

Vallahi kazandıklarını zannedenler aslında kaybedenlerdir

Kaybedenlerin ben kazandım demesi elbette kabul edilebilir yanı yok ama var olan yenilgiyi başarı gibi göstermek akıl işi yani akıllı adam işi bunu biliyorlarmı vallahi biliyorlar.

Ne mutlu bu çoğrafyada Türk kalanlara.

 

 

 

 


MAKALEYE YORUM YAZIN
Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır....

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.